مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,291
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,156
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارایه الگوی کسب و کار تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی با تأکید بر نقش زنجیره ارزش

صفحات

 صفحه شروع 51 | صفحه پایان 61

چکیده

 امروزه, جهانی شدن, کوتاه شدن چرخه عمر محصول, مشتری گرایی و غیره, محیط سنتی کسب و کار را به یک محیط پویاتر تبدیل کرده است از این رو مدل های سنتی کسب و کار نمی تواند به خوبی جوابگو باشد و شکل های جدید تجارت, مانند کسب و کار الکترونیکی متداولتر شده است. هدف از این مطالعه ارایه الگوی کسب و کار تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی با تأکید بر نقش زنجیره ارزش است. روش تحقیق در این مطالعه از نوع توصیفی-اکتشافی با بهره گیری از تئوری داده بنیاد (گرندد تئوری) و روش کدگذاری است الگوی اکتشافی ارائه شده در تحقیق با نام (REAL) دارای چهار بعد اصلی شناسایی (Recognize), ارزیابی (Evaluation), توافق (Agreement) و هدایت (Lead) و سه عامل زمینه ای باعنوان اصالت, تعهد و ضمانت است. لذا بر اساس این الگو در کسب و کار تجارت الکترونیک بر مبنای زنجیره ارزش می بایست REAL (واقع گرایانه) حرکت کرد و همواره عوامل اصالت, تعهد و ضمانت را به عتوان عوامل زمینه ای در کلیه مراحل اجرائی مدل در نظر گرفت. در مدل کسب و کار در بازارهای صنعتی عواملی مانند اصالت, تعهد و ضمانت از الزامات اساسی و پایه ای در تمام مراحل الگو قلمداد می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    باباپور، اصغر، سعیدنیا، حمیدرضا، و علیپور درویش، زهرا. (1396). ارایه الگوی کسب و کار تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی با تأکید بر نقش زنجیره ارزش. مدیریت بازاریابی، 12(35 )، 51-61. SID. https://sid.ir/paper/218959/fa

    Vancouver: کپی

    باباپور اصغر، سعیدنیا حمیدرضا، علیپور درویش زهرا. ارایه الگوی کسب و کار تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی با تأکید بر نقش زنجیره ارزش. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛12(35 ):51-61. Available from: https://sid.ir/paper/218959/fa

    IEEE: کپی

    اصغر باباپور، حمیدرضا سعیدنیا، و زهرا علیپور درویش، “ارایه الگوی کسب و کار تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی با تأکید بر نقش زنجیره ارزش،” مدیریت بازاریابی، vol. 12، no. 35 ، pp. 51–61، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218959/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button