Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,541
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

873
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک

صفحات

 صفحه شروع 15 | صفحه پایان 32

چکیده

 با رشد سریع تجارت الکترونیک و خرید و فروش آنلاین, ایجاد و حفظ وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک چه در تئوری و چه در کابرد از اهمیت بالایی برخوردار شده است. در این مقاله از طریق مطالعه تحقیقات انجام شده در زمینه وفاداری مشتریان به یک نام و نشان تجاری و یکپارچه سازی این تحقیقات, مدلی مفهومی در زمینه «وفاداری الکترونیک» ارایه شده و سپس به شرح مختصری از شاخص های ارایه شده در این مدل پرداخته شده است. در قسمت بعدی برای شرکت های مختلف, بر حسب میزانی که فعالیت های آنها در بازارهای الکترونیک انجام می پذیرد, راهکارهایی جهت اقدام در جهت وفادار نمودن مشتریان بیان شده است. در انتها نیز پیشنهادهایی برای به کارگیری بازاریابی الکترونیک و تحقیقات آتی در این راستا ارایه شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حقیقی، محمد، علوی، محمدرضا، و صرافی، امیر. (1386). ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک. دانش مدیریت، 20(79)، 15-32. SID. https://sid.ir/paper/88126/fa

    Vancouver: کپی

    حقیقی محمد، علوی محمدرضا، صرافی امیر. ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک. دانش مدیریت[Internet]. 1386؛20(79):15-32. Available from: https://sid.ir/paper/88126/fa

    IEEE: کپی

    محمد حقیقی، محمدرضا علوی، و امیر صرافی، “ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک،” دانش مدیریت، vol. 20، no. 79، pp. 15–32، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/88126/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا