APA:
کپیحقیقی، محمد، علوی، محمدرضا، و صرافی، امیر. (1386). ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک. دانش مدیریت، 20(79)، 15-32. SID. https://sid.ir/paper/88126/fa
Vancouver:
کپیحقیقی محمد، علوی محمدرضا، صرافی امیر. ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک. دانش مدیریت[Internet]. 1386؛20(79):15-32. Available from: https://sid.ir/paper/88126/fa
IEEE:
کپیمحمد حقیقی، محمدرضا علوی، و امیر صرافی، “ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک،” دانش مدیریت، vol. 20، no. 79، pp. 15–32، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/88126/fa