APA:
کپیحیدرزاده، کامبیز، و صمدزاده، الهام. (1394). بررسی نقش مسوولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا. مدیریت بازاریابی، 10(29)، 1-20. SID. https://sid.ir/paper/219011/fa
Vancouver:
کپیحیدرزاده کامبیز، صمدزاده الهام. بررسی نقش مسوولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(29):1-20. Available from: https://sid.ir/paper/219011/fa
IEEE:
کپیکامبیز حیدرزاده، و الهام صمدزاده، “بررسی نقش مسوولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 29، pp. 1–20، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219011/fa