APA:
کپیکیا، کیهان، میرابی، وحیدرضا، و مظفری، امین. (1395). رابطه مدیریت ارتباط با مشتری, کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان). مدیریت بازاریابی، 10(31 )، 49-65. SID. https://sid.ir/paper/219026/fa
Vancouver:
کپیکیا کیهان، میرابی وحیدرضا، مظفری امین. رابطه مدیریت ارتباط با مشتری, کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1395؛10(31 ):49-65. Available from: https://sid.ir/paper/219026/fa
IEEE:
کپیکیهان کیا، وحیدرضا میرابی، و امین مظفری، “رابطه مدیریت ارتباط با مشتری, کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان)،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 31 ، pp. 49–65، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219026/fa