APA:
کپیداداشی، محمدعلی، محمدیان، محمود، دهدشتی شاهرخ، زهره، و خاشعی، وحید. (1396). تعیین اثرگذاری مدیریت ابعاد بازارگرایی بر عملکرد شرکتهای صنایع غذایی محصولات ارگانیک در ایران. پژوهش های مدیریت عمومی، 10(35 )، 267-297. SID. https://sid.ir/paper/222123/fa
Vancouver:
کپیداداشی محمدعلی، محمدیان محمود، دهدشتی شاهرخ زهره، خاشعی وحید. تعیین اثرگذاری مدیریت ابعاد بازارگرایی بر عملکرد شرکتهای صنایع غذایی محصولات ارگانیک در ایران. پژوهش های مدیریت عمومی[Internet]. 1396؛10(35 ):267-297. Available from: https://sid.ir/paper/222123/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی داداشی، محمود محمدیان، زهره دهدشتی شاهرخ، و وحید خاشعی، “تعیین اثرگذاری مدیریت ابعاد بازارگرایی بر عملکرد شرکتهای صنایع غذایی محصولات ارگانیک در ایران،” پژوهش های مدیریت عمومی، vol. 10، no. 35 ، pp. 267–297، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222123/fa