مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

827
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

553
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تعیین سهم نسبی عملکرد کارکنان از بازاریابی داخلی (مطالعه موردی: ادارات ورزش و جوانان استان خراسان رضوی)

صفحات

 صفحه شروع 77 | صفحه پایان 88

چکیده

 هدف از انجام تحقیق حاضر تعیین سهم نسبی عملکرد کارکنان از بازاریابی داخلی بود. این تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی بود. جامعه آماری تحقیق کلیه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خراسان رضوی بود. روش نمونه گیری در انتخاب ادارات از نوع هدفمند بوده و در انتخاب کارکنان از نوع کل شمار بود و در مجموع تعداد 120 پرسشنامه جمع آوری شد. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد عملکرد شغلی پاترسون (1990) و پرسشنامه بازاریابی داخلی بانسال (2001) بود. روایی پرسشنامه ها پس از ترجمه و بومی سازی به تأیید ده تن از اساتید متخصص در حوزه مدیریت ورزشی رسید. پایایی پرسشنامه ها با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ برای پرسشنامه عملکرد شغلی پاترسون (97/0) و برای پرسشنامه بازاریابی داخلی بانسال (94/0) بدست آمد. تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح توصیفی و استنباطی (آزمون کلموگروف اسمیرنوف, ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه) مورد سنجش قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان داد ارتباط معنیداری بین بازاریابی داخلی با عملکرد کارکنان در این ادارات وجود دارد (01/0, p<74/0r=). همچنین نتایج آزمون رگرسیون چندگانه نشان داد که از بین مولفه های بازاریابی داخلی, امنیت شغلی, تسهیم اطلاعات و توانمندسازی کارکنان پیش بینهای معنی داری برای عملکرد شغلی کارکنان بودند. با توجه به نتایج پژوهش, در مجموع بازاریابی داخلی میتواند نقش پررنگی در ارتقاء و بهبود عملکرد کارکنان داشته باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ایزدی، محمود، بنسبردی، علی، و معین فرد، محمدرضا. (1397). تعیین سهم نسبی عملکرد کارکنان از بازاریابی داخلی (مطالعه موردی: ادارات ورزش و جوانان استان خراسان رضوی). پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، 10(4 )، 77-88. SID. https://sid.ir/paper/222200/fa

    Vancouver: کپی

    ایزدی محمود، بنسبردی علی، معین فرد محمدرضا. تعیین سهم نسبی عملکرد کارکنان از بازاریابی داخلی (مطالعه موردی: ادارات ورزش و جوانان استان خراسان رضوی). پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش[Internet]. 1397؛10(4 ):77-88. Available from: https://sid.ir/paper/222200/fa

    IEEE: کپی

    محمود ایزدی، علی بنسبردی، و محمدرضا معین فرد، “تعیین سهم نسبی عملکرد کارکنان از بازاریابی داخلی (مطالعه موردی: ادارات ورزش و جوانان استان خراسان رضوی)،” پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، vol. 10، no. 4 ، pp. 77–88، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222200/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا