Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

6,097
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

3,067
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات

صفحات

 صفحه شروع 35 | صفحه پایان 52

چکیده

 امروزه بازاریابی داخلی به یکی از استراتژی های محوری و حیاتی بسیاری از شرکت های خدماتی مبدل گشته است, مفهوم بازاریابی داخلی حاکی از این است که یک شرکت خدماتی موفق, ابتدا باید شغل را به کارکنان بفروشد و موجبات رضایت از شغل آنان را فراهم کند و آنگاه می تواند خدمات را به مشتریان عرضه نماید, در این راستا تلاش تحقیق بر این است تاثیر عوامل مختلف بازاریابی داخلی را بر کیفیت خدمت رسانی کارکنان به مشتری در شعب بیمه آسیا مشخص نماید.پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی - پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش کارکنان شعب شرکت بیمه آسیا در تهران را دربر می گیرد. روش نمونه گیری از نوع طبقه یی نسبی و در هر طبقه تصادفی ساده و ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه است, برای سنجش پایایی از روش دونیم کردن و برای آزمون سوالات تحقیق و بدست آوردن نتایج از ضریب همبستگی اسپرمن و آزمون فریدمن استفاده شده است.یافته های تحقیق نشان داد که همه عوامل بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمت رسانی کارکنان به مشتری در شعب شرکت بیمه آسیا, در کل نمونه آماری, تاثیر مثبت دارند. همچنین بر اساس نتایج بدست آمده اولویت عوامل به ترتیب توانمندسازی کارکنان, کاهش فاصله طبقاتی, پاداش, آموزش, تسهیم اطلاعات و امنیت شغلی بوده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سعیدنیا، حمیدرضا، عباسی شهرستانکی، آرزو، و مهرانی، هرمز. (1390). عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات. مدیریت کسب و کار، 2(10)، 35-52. SID. https://sid.ir/paper/237825/fa

    Vancouver: کپی

    سعیدنیا حمیدرضا، عباسی شهرستانکی آرزو، مهرانی هرمز. عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1390؛2(10):35-52. Available from: https://sid.ir/paper/237825/fa

    IEEE: کپی

    حمیدرضا سعیدنیا، آرزو عباسی شهرستانکی، و هرمز مهرانی، “عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات،” مدیریت کسب و کار، vol. 2، no. 10، pp. 35–52، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237825/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا