مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,171
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

875
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

الگویی برای تبلیغات اینترنتی موفق به منظور جذب مشتریان الکترونیک بیش تر (با محوریت اخلاقیات)

صفحات

 صفحه شروع 37 | صفحه پایان 54

چکیده

 تبلیغات یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار است. موفقیت و عدم موفقیت بسیاری از سازمانها و شرکتها در کیفیت فعالیتهای تبلیغاتی آنها نهفته است. بدیهی است استمرار و توسعه فروش کالا و خدمات زمانی میسر است که طرح تبلیغاتی مشتری را جذب کند. بر اساس تبلیغات موثر اگر روانشناسی نیاز و سلیقه مشتری و نیز محتوای مناسب و هنرمندانه پیام در تبلیغ کالا و خدمات لحاظ شود در این صورت اقبال بیشتری نسبت به آن کالا و خدمات صورت خواهد گرفت. نویسنده مقاله معتقد است یکی از عوامل مهم در تبلیغ عامل اخلاق است که موارد مختلف اخلاقی در این نوشتار تبیین شده است و با استفاده از مطالعات مختلف در حوزه تبلیغات اینترنتی به بیان رموز تبلیغات موفق پرداخته که مبتنی بر الگوی ارائه شده محقق است, که این اطلاعات موجب جذب بیشتر و بازگشت مجدد مشتریان الکترونیکی خواهد بود. در انتها به وسیله پرسشنامه ای که با پاسخ توسط متخصصان حوزه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک پاسخ داده شده است, زمینه تائید و یا تغییر این الگو را فراهم خواهد آورد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رحمانی، فاطمه، و فقیه، نظام الدین. (1394). الگویی برای تبلیغات اینترنتی موفق به منظور جذب مشتریان الکترونیک بیش تر (با محوریت اخلاقیات). مطالعات بین رشته ای در رسانه و فرهنگ (رسانه و فرهنگ)، 5(1)، 37-54. SID. https://sid.ir/paper/222439/fa

    Vancouver: کپی

    رحمانی فاطمه، فقیه نظام الدین. الگویی برای تبلیغات اینترنتی موفق به منظور جذب مشتریان الکترونیک بیش تر (با محوریت اخلاقیات). مطالعات بین رشته ای در رسانه و فرهنگ (رسانه و فرهنگ)[Internet]. 1394؛5(1):37-54. Available from: https://sid.ir/paper/222439/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه رحمانی، و نظام الدین فقیه، “الگویی برای تبلیغات اینترنتی موفق به منظور جذب مشتریان الکترونیک بیش تر (با محوریت اخلاقیات)،” مطالعات بین رشته ای در رسانه و فرهنگ (رسانه و فرهنگ)، vol. 5، no. 1، pp. 37–54، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222439/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button