مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

723
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

499
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی کاربران از تالار رقومی کتابخانه ملی ایران: تاثیر قوانین و سیاست گذاری های جاری بر رضایتمندی کاربران از خدمات ارائه شده

صفحات

 صفحه شروع 171 | صفحه پایان 182

چکیده

 هدف: تعیین وضعیت استفاده و ارزیابی کاربران از تالار رقومی کتابخانه ملی و میزان رضایت آن ها از خدمات ارائه شده با این فرض که قوانین و سیاست گذاری های جاری بر رضایتمندی کاربران تاثیرگذار خواهد بود.روش/ رویکرد پژوهش: در این پیمایش از طریق پرسشنامه پژوهشگرساخته ای که بر مبنای مدل لایب کوال تدوین شده بود, نظرات 300 نفر از کاربران اینترنت در تالار رقومی کتابخانه ملی ایران گردآوری شد.یافته ها: بیش از 70% کاربران, پایین بودن سرعت جستجو را از معضلات اصلی دانسته اند و پس از آن, تعداد تجهیزات, سرعت اتصال به شبکه, و مشکل مربوط به انتقال اطلاعات را مطرح کرده اند. 64% کاربران مهارت کتابداران را در راهنمایی کاربران, متوسط به پایین ارزیابی کرده اند.نتیجه گیری: در مجموع, خدمات تالار رقومی به کاربران در حد متوسط ارزیابی شده است. قوانین جاری و سیاست گذاری های کتابخانه رابطه معناداری با رضایتمندی کاربران ایجاد می کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    لطیفی، مهری، و میرحسینی، زهره. (1395). ارزیابی کاربران از تالار رقومی کتابخانه ملی ایران: تاثیر قوانین و سیاست گذاری های جاری بر رضایتمندی کاربران از خدمات ارائه شده. مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات (مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات)، 27(4)، 171-182. SID. https://sid.ir/paper/224240/fa

    Vancouver: کپی

    لطیفی مهری، میرحسینی زهره. ارزیابی کاربران از تالار رقومی کتابخانه ملی ایران: تاثیر قوانین و سیاست گذاری های جاری بر رضایتمندی کاربران از خدمات ارائه شده. مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات (مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات)[Internet]. 1395؛27(4):171-182. Available from: https://sid.ir/paper/224240/fa

    IEEE: کپی

    مهری لطیفی، و زهره میرحسینی، “ارزیابی کاربران از تالار رقومی کتابخانه ملی ایران: تاثیر قوانین و سیاست گذاری های جاری بر رضایتمندی کاربران از خدمات ارائه شده،” مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات (مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات)، vol. 27، no. 4، pp. 171–182، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/224240/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button