APA:
کپیکشاورز، آزیتا، و یوسفی، فریده. (1397). اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمال کاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانش آموزان دختر دبیرستانی. روشها و مدلهای روان شناختی، 9(34 )، 53-67. SID. https://sid.ir/paper/227437/fa
Vancouver:
کپیکشاورز آزیتا، یوسفی فریده. اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمال کاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانش آموزان دختر دبیرستانی. روشها و مدلهای روان شناختی[Internet]. 1397؛9(34 ):53-67. Available from: https://sid.ir/paper/227437/fa
IEEE:
کپیآزیتا کشاورز، و فریده یوسفی، “اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر اهمال کاری تحصیلی و سازگاری با مدرسه دانش آموزان دختر دبیرستانی،” روشها و مدلهای روان شناختی، vol. 9، no. 34 ، pp. 53–67، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227437/fa