APA:
کپینیک پور، روشنک، کدیور، پروین، عبدللهی، محمدحسین، و صرامی، غلامرضا. (1396). ارزیابی اثر بخشی آموزش مبتنی بر رویکرد محاوره ای بر ارتقاء نظریه ذهن و فرا دانش خواندن. روشها و مدلهای روان شناختی، 8(2 (پیاپی 28) )، 71-87. SID. https://sid.ir/paper/227552/fa
Vancouver:
کپینیک پور روشنک، کدیور پروین، عبدللهی محمدحسین، صرامی غلامرضا. ارزیابی اثر بخشی آموزش مبتنی بر رویکرد محاوره ای بر ارتقاء نظریه ذهن و فرا دانش خواندن. روشها و مدلهای روان شناختی[Internet]. 1396؛8(2 (پیاپی 28) ):71-87. Available from: https://sid.ir/paper/227552/fa
IEEE:
کپیروشنک نیک پور، پروین کدیور، محمدحسین عبدللهی، و غلامرضا صرامی، “ارزیابی اثر بخشی آموزش مبتنی بر رویکرد محاوره ای بر ارتقاء نظریه ذهن و فرا دانش خواندن،” روشها و مدلهای روان شناختی، vol. 8، no. 2 (پیاپی 28) ، pp. 71–87، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227552/fa