مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

626
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

654
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

آموزش الگوهای صحیح استناددهی: بررسی انحراف استنادی در استناد به «مقالات متا استناد» توسط نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017

صفحات

 صفحه شروع 445 | صفحه پایان 452

چکیده

 این پژوهش با هدف آموزش الگوهای صحیح استناددهی در تولیدات علمی نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 با توجه به ارتباط میان متغیرهای سطح رشد اخلاقی و خودکنترلی با الگوی "استناد به مقالات متا استناد" در مقالات نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 انجام شده است. پژوهش حاضر از نوع مطالعات کاربردی علم سنجی و همبستگی (ارایه مدل) است. جامعه مورد بررسی کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی ایران با شاخص H_Index 10 و بالاتر بودند. حجم نمونه به روش نمونه گیری تصادفی نظام مند 110 نفر تعیین شد. داده های جمع آوری شده با استفاده از نسخه 16 نرم افزار SPSSمورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های این پژوهش نشان می دهد که مدل رگرسیونی متغیرهای سطح رشد اخلاقی (018/0= p, 264/11-=) و خودکنترلی (007/0= p, 665/0-=) از قدرت پیش بینی معنادار برخوردار هستند و می توانند به عنوان عامل پیش بین الگوی رفتاری استناد به مقالات متا استناد در نظر گرفته شوند. با توجه به نتایج به دست آمده آموزش پرهیز از استناد کورکورانه به مقالات متا استناد که به نوعی "انحراف استنادی" تلقی می شود تا حد امکان می تواند به تقویت شاخص های استناد منجر شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حسینی آهنگری، سیدعابدین، ضیائی، ثریا، سهیلی، فرامرز، و موسوی چلک، افشین. (1396). آموزش الگوهای صحیح استناددهی: بررسی انحراف استنادی در استناد به «مقالات متا استناد» توسط نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 8(4 )، 445-452. SID. https://sid.ir/paper/228709/fa

    Vancouver: کپی

    حسینی آهنگری سیدعابدین، ضیائی ثریا، سهیلی فرامرز، موسوی چلک افشین. آموزش الگوهای صحیح استناددهی: بررسی انحراف استنادی در استناد به «مقالات متا استناد» توسط نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1396؛8(4 ):445-452. Available from: https://sid.ir/paper/228709/fa

    IEEE: کپی

    سیدعابدین حسینی آهنگری، ثریا ضیائی، فرامرز سهیلی، و افشین موسوی چلک، “آموزش الگوهای صحیح استناددهی: بررسی انحراف استنادی در استناد به «مقالات متا استناد» توسط نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 8، no. 4 ، pp. 445–452، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/228709/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button