APA:
کپیولایتی، محمد، حسین زاده لطفی، فرهاد، شهریاری، محمدرضا، و رهنمای رودپشتی، فریدون. (1396). رویکرد داده کاوی در بخش بندی بازار مشتریان به منظور اتخاذ استراتژی های کارا (مطالعه موردی صنعت مخابرات). اقتصاد مالی (اقتصاد مالی و توسعه)، 11(41 )، 243-266. SID. https://sid.ir/paper/229151/fa
Vancouver:
کپیولایتی محمد، حسین زاده لطفی فرهاد، شهریاری محمدرضا، رهنمای رودپشتی فریدون. رویکرد داده کاوی در بخش بندی بازار مشتریان به منظور اتخاذ استراتژی های کارا (مطالعه موردی صنعت مخابرات). اقتصاد مالی (اقتصاد مالی و توسعه)[Internet]. 1396؛11(41 ):243-266. Available from: https://sid.ir/paper/229151/fa
IEEE:
کپیمحمد ولایتی، فرهاد حسین زاده لطفی، محمدرضا شهریاری، و فریدون رهنمای رودپشتی، “رویکرد داده کاوی در بخش بندی بازار مشتریان به منظور اتخاذ استراتژی های کارا (مطالعه موردی صنعت مخابرات)،” اقتصاد مالی (اقتصاد مالی و توسعه)، vol. 11، no. 41 ، pp. 243–266، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/229151/fa