APA:
کپیبرادران، وحید، و فرخی، زهرا. (1393). بخش بندی مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از مدل توسعه یافته RFMC. مدیریت برند، 1(2 )، 135-154. SID. https://sid.ir/paper/267529/fa
Vancouver:
کپیبرادران وحید، فرخی زهرا. بخش بندی مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از مدل توسعه یافته RFMC. مدیریت برند[Internet]. 1393؛1(2 ):135-154. Available from: https://sid.ir/paper/267529/fa
IEEE:
کپیوحید برادران، و زهرا فرخی، “بخش بندی مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از مدل توسعه یافته RFMC،” مدیریت برند، vol. 1، no. 2 ، pp. 135–154، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267529/fa