Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,151
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

605
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین شاخص های فلسفی گفت و گو در فلسفه ورزی کودکان

صفحات

 صفحه شروع 3 | صفحه پایان 18

چکیده

گفت وگو, به سبب ویژگی های هستی شناسانه اش, در طول تاریخ فلسفه همواره مورد توجه واقع شده است و شماری از فیلسوفان آن را شیوه ای درخور و شاید مناسب ترین روش برای پرورش تفکر منطقی افراد دانسته اند. در برنامه فلسفه برای کودکان نیز گفت وگو یکی از عناصر بنیادین و از جمله ویژگی های بارز این برنامه است. این مقاله با چنین توجهی نخست مترصد آن است تا ویژگی های بنیادین گفت وگو را, با تاکید بر رویکردهای گادامر و افلاطون, تبیین کند و سپس نقش آن را در پرورش روح فلسفی کودکان مشخص نماید و سرانجام به مناسب ترین شاخص های گفت وگو به منظور تقویت اندیشه ورزی در کودکان بپردازد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    پازوکی، فاطمه، و حیدری، احمدعلی. (1390). تبیین شاخص های فلسفی گفت و گو در فلسفه ورزی کودکان. تفکر و کودک، 2(2 (پیاپی 4))، 3-18. SID. https://sid.ir/paper/230232/fa

    Vancouver: کپی

    پازوکی فاطمه، حیدری احمدعلی. تبیین شاخص های فلسفی گفت و گو در فلسفه ورزی کودکان. تفکر و کودک[Internet]. 1390؛2(2 (پیاپی 4)):3-18. Available from: https://sid.ir/paper/230232/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه پازوکی، و احمدعلی حیدری، “تبیین شاخص های فلسفی گفت و گو در فلسفه ورزی کودکان،” تفکر و کودک، vol. 2، no. 2 (پیاپی 4)، pp. 3–18، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/230232/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا