APA:
کپیناجی، سعید، و خطیبی مقدم، سمیه. (1395). تاثیر روش حلقه کندوکاو فلسفی بر مهارت های گفت وگویی دانش آموزان ابتدایی. تفکر و کودک، 7(1)، 83-110. SID. https://sid.ir/paper/517976/fa
Vancouver:
کپیناجی سعید، خطیبی مقدم سمیه. تاثیر روش حلقه کندوکاو فلسفی بر مهارت های گفت وگویی دانش آموزان ابتدایی. تفکر و کودک[Internet]. 1395؛7(1):83-110. Available from: https://sid.ir/paper/517976/fa
IEEE:
کپیسعید ناجی، و سمیه خطیبی مقدم، “تاثیر روش حلقه کندوکاو فلسفی بر مهارت های گفت وگویی دانش آموزان ابتدایی،” تفکر و کودک، vol. 7، no. 1، pp. 83–110، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517976/fa