APA:
کپیلشکری زاده، مریم. (1398). تأثیر بازاریابی شبکه ای بر مسئولیت مالیاتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار. راهبرد اقتصادی، 8(28 )، 41-65. SID. https://sid.ir/paper/233819/fa
Vancouver:
کپیلشکری زاده مریم. تأثیر بازاریابی شبکه ای بر مسئولیت مالیاتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار. راهبرد اقتصادی[Internet]. 1398؛8(28 ):41-65. Available from: https://sid.ir/paper/233819/fa
IEEE:
کپیمریم لشکری زاده، “تأثیر بازاریابی شبکه ای بر مسئولیت مالیاتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار،” راهبرد اقتصادی، vol. 8، no. 28 ، pp. 41–65، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/233819/fa