مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

973
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

798
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

صفحات

 صفحه شروع 125 | صفحه پایان 144

چکیده

 هدف پژوهش حاضر, طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران بود. این پژوهش ازنوع کیفی بود که با به کارگیری نظریة داده بنیاد انجام شد. داده ها ازطریق مصاحبه با 19 نفر از مدیران سطح عالی رسانه, اساتید هیئت علمی با گرایش بازاریابی ورزشی, مدیران بازاریابی و فناوری اطلاعات سازمان لیگ, مدیران بازاریابی و رسانة باشگاه های فوتبال و کارشناسان رسانة اجتماعی جمع آوری شدند که به صورت قضاوتی انتخاب شدند. داده ها طی سه مرحلة کدگذاری باز, محوری و انتخابی تحلیل شدند. در سه مرحله ی کدگذاری, مقوله های اصلی و فرعی بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاه ها شناسایی شدند و به یکدیگر مرتبط شدند که عبارت اند از: شرایط علّی (عوامل ساختاری, ماهیت فوتبال, عوامل مدیریتی, عوامل حرفه ای مرتبط با صنعت ورزش و عوامل مرتبط با رسانة اجتماعی)؛ شرایط زمینه ای (فناوری ارتباطات و اطلاعات, عوامل فرهنگی و اجتماعی, عوامل حقوقی و قانونی, عوامل اقتصادی و عوامل مرتبط با دولت و سیاست)؛ راهبردها (اقدامات فناوری, اقدامات ساختاری, اقدامات فرهنگی و اجتماعی, اقدامات قانونی, اقدامات اقتصادی, اقدامات مرتبط با بازاریابی, اقدامات مرتبط با نیروی انسانی, اقدامات مرتبط با هواداران و اقدامات مرتبط با رسانه های اجتماعی)؛ پیامدها (پیامدهای فرهنگی و اجتماعی, پیامدهای اقتصادی, پیامدهای مرتبط با بازاریابی, پیامدهای مرتبط با هواداران و پیامدهای مرتبط با رسانة اجتماعی). درنهایت نیز پارادایم کدگذاری تشریح شد و نظریة نهایی شکل گرفت. محدودیت موجود بازاریابی رسانة اجتماعی تحت تأثیر شرایط مختلفی اتفاق افتاده است که از وضعیت مطلوب فاصله دارد. استفاده از برخی راهبردها, امکان دستیابی به وضعیت مطلوب را فراهم می کند و می تواند تاحدودزیادی پیامدهای مطلوبی داشته باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    علم، زهرا، سیدعامری، میرحسن، خبیری، محمد، و امیری، مجتبی. (1397). طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 10(50 )، 125-144. SID. https://sid.ir/paper/234334/fa

    Vancouver: کپی

    علم زهرا، سیدعامری میرحسن، خبیری محمد، امیری مجتبی. طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1397؛10(50 ):125-144. Available from: https://sid.ir/paper/234334/fa

    IEEE: کپی

    زهرا علم، میرحسن سیدعامری، محمد خبیری، و مجتبی امیری، “طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 10، no. 50 ، pp. 125–144، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234334/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button