APA:
کپیزهره وندیان، کریم، و مندعلیزاده، زینب. (1398). اثر شخصی سازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی اراک با در نظر گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 11(55 )، 251-270. SID. https://sid.ir/paper/234343/fa
Vancouver:
کپیزهره وندیان کریم، مندعلیزاده زینب. اثر شخصی سازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی اراک با در نظر گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1398؛11(55 ):251-270. Available from: https://sid.ir/paper/234343/fa
IEEE:
کپیکریم زهره وندیان، و زینب مندعلیزاده، “اثر شخصی سازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی اراک با در نظر گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 11، no. 55 ، pp. 251–270، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234343/fa