APA:
کپیفسنقری، الهام، و گودرزی، محمود. (1396). بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات مدل سروکوال بر رضایتمندی مشتریان زن باشگاه های ورزشی. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، 9(1)، 21-34. SID. https://sid.ir/paper/222188/fa
Vancouver:
کپیفسنقری الهام، گودرزی محمود. بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات مدل سروکوال بر رضایتمندی مشتریان زن باشگاه های ورزشی. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش[Internet]. 1396؛9(1):21-34. Available from: https://sid.ir/paper/222188/fa
IEEE:
کپیالهام فسنقری، و محمود گودرزی، “بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات مدل سروکوال بر رضایتمندی مشتریان زن باشگاه های ورزشی،” پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، vol. 9، no. 1، pp. 21–34، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222188/fa