APA:
کپینداف، مهدی، درزیان عزیزی، عبدالهادی، و تیرانداز، سحر. (1397). بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند. مدیریت بازرگانی، 10(1 )، 207-228. SID. https://sid.ir/paper/140266/fa
Vancouver:
کپینداف مهدی، درزیان عزیزی عبدالهادی، تیرانداز سحر. بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(1 ):207-228. Available from: https://sid.ir/paper/140266/fa
IEEE:
کپیمهدی نداف، عبدالهادی درزیان عزیزی، و سحر تیرانداز، “بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند،” مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 1 ، pp. 207–228، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140266/fa