مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

761
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

756
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفه ای والیبال زنان

صفحات

 صفحه شروع 191 | صفحه پایان 210

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر, بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفه ای والیبال زنان ایران بود. این پژوهش از نوع مطالعات توصیفی هم بستگی بوده وبه شکلمیدانیانجامشده است. جهت انجام پژوهش, از میان تمامی تماشاگرانی که سن آن ها بالاتر از 14 سال بود, 306 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. نتایج نشان می دهد که در مدل پیشنهادی, بازاریابی رابطه مند از توان بالایی در تبیین کیفیت ارتباط به میزان 74 درصد (0.86) برخوردار می باشد. علاوه براین, منافع اجتماعی با بیشترین بار عاملی (0.65) مهم ترین بعد در بازاریابی رابطه مند بوده و اعتماد با بیشترین بار عاملی (0.69) مهم ترین بعد در کیفیت ارتباط می باشد. نتایج حاضر می تواند این اطمینان را برای فدراسیون والیبال ایران و باشگاه های ورزشی به همراه داشته باشد که به منظور ایجادیک مزیترقابتیپایدار می توانندازطریق منافع اجتماعی و به کارگیری پیوندهای ساختاری موجب افزایش اعتماد, رضایت مندی و تعهد در تماشاگران و در نهایت, تقویت کیفیت ارتباط با آن ها شوند. برگزاری لیگ های والیبال به طور منظم و منسجم, استفاده از ابزارهای ارتباطی نوین و جامعه پذیر جهت افزایش ارتباطات غیرمستقیم با تماشاگران, بهبود تعامل با تماشاگران توسط کارکنان مربوطه و همچنین, توجه ویژه به نیازها و خواسته های تماشاگران برای افزایش کیفیت ارتباط با آن ها از دیگر پیشنهادات قابل تامل این پژوهش می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    امامی، مینا، و بنار، نوشین. (1396). تاثیر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفه ای والیبال زنان. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 9(41 )، 191-210. SID. https://sid.ir/paper/234378/fa

    Vancouver: کپی

    امامی مینا، بنار نوشین. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفه ای والیبال زنان. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1396؛9(41 ):191-210. Available from: https://sid.ir/paper/234378/fa

    IEEE: کپی

    مینا امامی، و نوشین بنار، “تاثیر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفه ای والیبال زنان،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 9، no. 41 ، pp. 191–210، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234378/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button