APA:
کپیرنجبریان، بهرام، و براری، مجتبی. (1388). بازاریابی رابطه مند, رویکردی برای بهبود رضایت مشتری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 9(2 (پیاپی 36))، 63-82. SID. https://sid.ir/paper/150834/fa
Vancouver:
کپیرنجبریان بهرام، براری مجتبی. بازاریابی رابطه مند, رویکردی برای بهبود رضایت مشتری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی[Internet]. 1388؛9(2 (پیاپی 36)):63-82. Available from: https://sid.ir/paper/150834/fa
IEEE:
کپیبهرام رنجبریان، و مجتبی براری، “بازاریابی رابطه مند, رویکردی برای بهبود رضایت مشتری،” پژوهشنامه مدیریت اجرایی، vol. 9، no. 2 (پیاپی 36)، pp. 63–82، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/150834/fa