مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

7,299
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

4,080
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

4

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بازاریابی رابطه مند، رویکردی برای بهبود رضایت مشتری

صفحات

 صفحه شروع 63 | صفحه پایان 82

چکیده

 سازمان ها با درکی که از اهمیت رضایت مشتری کسب کرده اند, به تدریج در حال فاصله گیری از بازاریابی سنتی و گرایش به سمت بازاریابی رابطه مند می باشند. با توجه به اهمیت این رویکرد برای سازمان های امروزی, این مقاله ارتباط بنیان های بازاریابی رابطه مند از جمله اعتماد, تعهد, ارتباطات, مدیریت تعارض و شایستگی را با رضایت مشتری از خدمات بانکی مورد بررسی قرار داده است. مقاله حاضر یک مطالعه توصیفی است که به روش همبستگی از نوع رگرسیون چند متغیره انجام شده است و جامعه آماری آن 160 نفر از مشتریان بانک سامان در شهرستان اصفهان می باشد. ابزار گردآوری داده ها در این تحقیق پرسشنامه و داده ها نیز با روش رگرسیون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج این تحقیق نشان می دهد که به ترتیب الویت, شایستگی (253/0), ارتباطات (204/0), اعتماد (136/0) و مدیریت تعارض (095/0) بر رضایت مشتری از خدمات بانک سامان رابطه داشته, اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آن ها نداشته است.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

رنجبریان، بهرام، و براری، مجتبی. (1388). بازاریابی رابطه مند, رویکردی برای بهبود رضایت مشتری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 9(2 (پیاپی 36))، 63-82. SID. https://sid.ir/paper/150834/fa

Vancouver: کپی

رنجبریان بهرام، براری مجتبی. بازاریابی رابطه مند, رویکردی برای بهبود رضایت مشتری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی[Internet]. 1388؛9(2 (پیاپی 36)):63-82. Available from: https://sid.ir/paper/150834/fa

IEEE: کپی

بهرام رنجبریان، و مجتبی براری، “بازاریابی رابطه مند, رویکردی برای بهبود رضایت مشتری،” پژوهشنامه مدیریت اجرایی، vol. 9، no. 2 (پیاپی 36)، pp. 63–82، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/150834/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button