مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,778
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

880
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند تیم های فوتبال حرفه ای مورد مطالعه: باشگاه استقلال تهران

صفحات

 صفحه شروع 87 | صفحه پایان 102

چکیده

 هدف از انجام این پژوهش, شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند تیم های فوتبال حرفه ای می باشد. روش این پژوهش, توصیفی بوده و به لحاظ هدف از نوع مطالعات کاربردی است. جامعه آماری پژوهش را دو گروه مدیران و کارشناسان ورزشی و هواداران باشگاه استقلال تهران تشکیل دادند.از بین مدیران و کارشناسان ورزشی, تعداد 49 نفر به صورت هدفمند و از میان هواداران باشگاه استقلال تهران, 184 نفر به صورت نمونه در دسترس به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. نتایج نشان می دهد که از دیدگاه مدیران, کارشناسان و هواداران باشگاه فوتبال استقلال تهران به ترتیب وفاداری هواداران, موفقیت تیم, ستاره های تیم, استادیوم, پیشینه باشگاه, مدیریت باشگاه, سرمربی, رسانه, حامیان و لوگو, دارای بیشترین اثرگذاری بر ارزش ویژه برند تیم های فوتبال حرفه ای می باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سجادی، سیدنصراله، رجبی نوش آبادی، حسین، عابدلاتی، محمد، و طریقی، رسول. (1395). شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند تیم های فوتبال حرفه ای مورد مطالعه: باشگاه استقلال تهران. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 8(39 )، 87-102. SID. https://sid.ir/paper/234456/fa

    Vancouver: کپی

    سجادی سیدنصراله، رجبی نوش آبادی حسین، عابدلاتی محمد، طریقی رسول. شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند تیم های فوتبال حرفه ای مورد مطالعه: باشگاه استقلال تهران. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1395؛8(39 ):87-102. Available from: https://sid.ir/paper/234456/fa

    IEEE: کپی

    سیدنصراله سجادی، حسین رجبی نوش آبادی، محمد عابدلاتی، و رسول طریقی، “شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند تیم های فوتبال حرفه ای مورد مطالعه: باشگاه استقلال تهران،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 8، no. 39 ، pp. 87–102، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234456/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button