مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

507
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تعیین عوامل کلیدی موفقیت در توسعة محصول در صنایع چاپ (مطالعة موردی: صنعت چاپ رسانه های نوشتاری ورزشی)

صفحات

 صفحه شروع 73 | صفحه پایان 92

چکیده

 در دنیای امروز, بقای بلندمدت یک کسب وکار به قدرت و توانایی آن بنگاه برای معرفی موفق محصولات جدیدش به بازار وابسته است. این پژوهش به لحاظ هدف, کاربردی و برمبنای روش گردآوری اطلاعات, آمیخته (کیفی– کمی) بود. در مرحلة اول, عوامل شناسایی شده در پژوهش های پیشین, بررسی شدند و سپس, با نخبگان این صنعت درمیان گذاشته شدند تا عوامل پراهمیت تر شناسایی شوند. پس از آن, با استفاده از پرسش نامة عوامل موفقیت مو (2010), در نمونه ای به تعداد 98 نفر, سؤال های پژوهش بررسی شدند. با استفاده از آمار توصیفی و آمار استنباطی همچون آزمون های تحلیل عامل تأییدی, تی یک نمونه ای و فریدمن, به تجزیه وتحلیل داده های پژوهش با استفاده از نرم افزار اس. پی. اس. اس (نسخة 18) و اسمارت پی. ال. اس سه پرداخته شد. نتایج نشان داد که سرعت برگشت سرمایه و شناسایی نیاز مشتری, به ترتیب در رتبه های اول و دوم اهمیت قرار داشتند و نبود رقبای غالب در بازار, کمترین اهمیت را از بین عوامل شناسایی شده داشت؛ ازاین رو, با توجه به محیط پرتلاطم کسب وکار بهتر است که پروژه هایی انتخاب شوند که سریع تر وارد بازار شوند و سرعت برگشت سرمایة بیشتری داشته باشند. افزون براین, توجه به نیاز مشتری همیشه از اهمیت برخوردار بوده است. بدون شک, این موضوع در رسانه های نوشتاری ورزشی نیز حقیقت دارد. به همین دلیل, شناسایی نیاز مشتریان قبل از اقدام به توسعة محصول, بااهمیت ترین فعالیتی است که باید انجام شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدکاظمی، رضا، و راسخ، نازنین. (1396). تعیین عوامل کلیدی موفقیت در توسعة محصول در صنایع چاپ (مطالعة موردی: صنعت چاپ رسانه های نوشتاری ورزشی). مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 9(45 )، 73-92. SID. https://sid.ir/paper/234512/fa

    Vancouver: کپی

    محمدکاظمی رضا، راسخ نازنین. تعیین عوامل کلیدی موفقیت در توسعة محصول در صنایع چاپ (مطالعة موردی: صنعت چاپ رسانه های نوشتاری ورزشی). مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1396؛9(45 ):73-92. Available from: https://sid.ir/paper/234512/fa

    IEEE: کپی

    رضا محمدکاظمی، و نازنین راسخ، “تعیین عوامل کلیدی موفقیت در توسعة محصول در صنایع چاپ (مطالعة موردی: صنعت چاپ رسانه های نوشتاری ورزشی)،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 9، no. 45 ، pp. 73–92، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234512/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button