APA:
کپیکلاشی، مازیار، جامی الاحمدی، عبدالرحمان، یمینی فیروز، مسعود، و ابراهیمی پور، هاجر. (1397). ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران). مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 10(52 )، 227-252. SID. https://sid.ir/paper/234542/fa
Vancouver:
کپیکلاشی مازیار، جامی الاحمدی عبدالرحمان، یمینی فیروز مسعود، ابراهیمی پور هاجر. ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران). مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1397؛10(52 ):227-252. Available from: https://sid.ir/paper/234542/fa
IEEE:
کپیمازیار کلاشی، عبدالرحمان جامی الاحمدی، مسعود یمینی فیروز، و هاجر ابراهیمی پور، “ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران)،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 10، no. 52 ، pp. 227–252، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234542/fa