APA:
کپیمودی، داوود، میر کاظمی، سیده عذرا، و وحدانی، محسن. (1394). ارتباط بین ویژگی های برند با وفاداری برند در محصول کفش ورزشی. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، 5(9 )، 61-71. SID. https://sid.ir/paper/267422/fa
Vancouver:
کپیمودی داوود، میر کاظمی سیده عذرا، وحدانی محسن. ارتباط بین ویژگی های برند با وفاداری برند در محصول کفش ورزشی. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی[Internet]. 1394؛5(9 ):61-71. Available from: https://sid.ir/paper/267422/fa
IEEE:
کپیداوود مودی، سیده عذرا میر کاظمی، و محسن وحدانی، “ارتباط بین ویژگی های برند با وفاداری برند در محصول کفش ورزشی،” پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، vol. 5، no. 9 ، pp. 61–71، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267422/fa