مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

527
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی سطح دشواری عبارات توصیفی موجود در چهارچوب ارجاع متداول در اروپا

صفحات

 صفحه شروع 25 | صفحه پایان 32

چکیده

 نسخه ژاپنی چهارچوب ارجاع متداول در اروپا در اصل نسخه اصلاح شده چهارچوب ارجاع متداول در اروپا است که برای بهبودبخشی بهتر به نیازهای زبان آموزان ژاپنی طراحی شده است. هدف از معرفی این سیستم این بود که موسسات ژاپنی به سمت تدریس زبان های خارجی استانداردشده و منسجم حرکت کنند. نسخه ژاپنی چهارچوب ارجاع متداول در اروپا مانند نسخه چهارچوب ارجاع متداول در اروپا از توصیفگرهای گویا, که به عبارات انجام شدنی معروف اند, استفاده می کند که اهداف دستیابی را برای پنج مهارت (شنیدین, خواندن, تولیدات شفاهی, مکالمات شفاهی و نوشتن), به جای 6 سطح قدیمی نسخه چهارچوب ارجاع متداول در اروپا, در 12 سطح توصیف کرده است. هدف مطالعه پیش رو فراهم کردن شواهدی برای مناسب بودن این سیستم در پنج مهارت ذکرشده در پنج زیرسطح جدید می باشد: 1) با سنجیدن این موضوع که آیا دشواری مهارت ها همزمان با سطوح مختلف اضافه می شود و 2) با تعیین کردن این نکته که آیا تفاوت چشمگیری بین رتبه های بدست آمده در سطوح مختلف وجود دارد یا نه. نتیجه به دست آمده نشان می دهد که در بیشتر مهارت ها, چیدمان رتبه ها در سطوح مختلف شبیه به سلسله مراتب نسخه چهارچوب ارجاع متداول در اروپا می باشد اما تفاوت چشمگیر بین سطوحی که به یکدیگر نزدیک تر هستند مشاهده نشد. در ادامه به بحث در این مورد پرداخته می شود که کسانی که از این سیستم استفاده می کنند چگونه می توانند بین ویژگی های بارز هر سطح و محدودیت هایی که به نظام انجام شدنی به دست می آید تفاوت بگذارند. اصل مقاله بصورت متن کامل انگلیسی, در بخش انگلیسی قابل رویت است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رانلز، یودیت. (1391). بررسی سطح دشواری عبارات توصیفی موجود در چهارچوب ارجاع متداول در اروپا. تحقیقات کاربردی در زبان انگلیسی (APPLIED RESEARCH ON ENGLISH LANGUAGE)، 2(1 (پیاپی 3))، 25-32. SID. https://sid.ir/paper/236785/fa

    Vancouver: کپی

    رانلز یودیت. بررسی سطح دشواری عبارات توصیفی موجود در چهارچوب ارجاع متداول در اروپا. تحقیقات کاربردی در زبان انگلیسی (APPLIED RESEARCH ON ENGLISH LANGUAGE)[Internet]. 1391؛2(1 (پیاپی 3)):25-32. Available from: https://sid.ir/paper/236785/fa

    IEEE: کپی

    یودیت رانلز، “بررسی سطح دشواری عبارات توصیفی موجود در چهارچوب ارجاع متداول در اروپا،” تحقیقات کاربردی در زبان انگلیسی (APPLIED RESEARCH ON ENGLISH LANGUAGE)، vol. 2، no. 1 (پیاپی 3)، pp. 25–32، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/236785/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button