APA:
کپیسلیمانی، حسن، و رضازاده، مریم. (1392). تاثیر افزایش پیچیدگی شناختی فعالیت های یادگیری بر درستی و پیچیدگی زبانی زبان آموزان ایرانی: آزمودن فرضیه شناخت رابینسون. تحقیقات کاربردی در زبان انگلیسی (APPLIED RESEARCH ON ENGLISH LANGUAGE)، 3(1 (پیاپی 5))، 41-54. SID. https://sid.ir/paper/236791/fa
Vancouver:
کپیسلیمانی حسن، رضازاده مریم. تاثیر افزایش پیچیدگی شناختی فعالیت های یادگیری بر درستی و پیچیدگی زبانی زبان آموزان ایرانی: آزمودن فرضیه شناخت رابینسون. تحقیقات کاربردی در زبان انگلیسی (APPLIED RESEARCH ON ENGLISH LANGUAGE)[Internet]. 1392؛3(1 (پیاپی 5)):41-54. Available from: https://sid.ir/paper/236791/fa
IEEE:
کپیحسن سلیمانی، و مریم رضازاده، “تاثیر افزایش پیچیدگی شناختی فعالیت های یادگیری بر درستی و پیچیدگی زبانی زبان آموزان ایرانی: آزمودن فرضیه شناخت رابینسون،” تحقیقات کاربردی در زبان انگلیسی (APPLIED RESEARCH ON ENGLISH LANGUAGE)، vol. 3، no. 1 (پیاپی 5)، pp. 41–54، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/236791/fa