APA:
کپیقاسمی، بهروز، و جوانمردقصاب، مهدی (محمد). (1389). بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید. مدیریت کسب و کار، 2(6)، 139-162. SID. https://sid.ir/paper/237834/fa
Vancouver:
کپیقاسمی بهروز، جوانمردقصاب مهدی (محمد). بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1389؛2(6):139-162. Available from: https://sid.ir/paper/237834/fa
IEEE:
کپیبهروز قاسمی، و مهدی (محمد) جوانمردقصاب، “بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید،” مدیریت کسب و کار، vol. 2، no. 6، pp. 139–162، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237834/fa