APA:
کپیصفرزاده، حسین، میرابی، وحیدرضا، و رضایی، رامین. (1388). تحلیل نقش مولفه های کانال های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان. مدیریت کسب و کار، 1(1)، 157-174. SID. https://sid.ir/paper/237862/fa
Vancouver:
کپیصفرزاده حسین، میرابی وحیدرضا، رضایی رامین. تحلیل نقش مولفه های کانال های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1388؛1(1):157-174. Available from: https://sid.ir/paper/237862/fa
IEEE:
کپیحسین صفرزاده، وحیدرضا میرابی، و رامین رضایی، “تحلیل نقش مولفه های کانال های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان،” مدیریت کسب و کار، vol. 1، no. 1، pp. 157–174، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237862/fa