مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,313
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,064
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی ساختار عاملی مسوولیت اجتماعی، رضایت مشتری، شهرت سازمانی و عملکرد در بنگاه های اقتصادی (مطالعه موردی: بانک شهر)

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 13

چکیده

 طی چند دهه اخیر, رقابت به ویژه در حوزه شرکت ها و سازمان های خدماتی, به شدت افزایش یافته است. مسوولیت اجتماعی سازمان, عامل اساسی در بقای هر سازمان یا شرکتی است که در سال های اخیر نیز به آن توجه ویژه ای شده است. هدف از این پژوهش, بررسی تاثیر فعالیت های مسوولیت اجتماعی بانک شهر بر عملکرد آن با توجه به نقش رضایت مشتریان و شهرت سازمان می باشد. این پژوهش از لحاظ هدف, کاربردی و از لحاظ روش, توصیفی- همبستگی است. 400 نفر به روش نمونه گیری در دسترس از بین مشتریان بانک شهر در شهر تهران به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. برای آزمون فرضیه ها و بررسی روابط بین عناصر مدل, از نرم افزار Lisrel8.8 استفاده شد. یافته های پژوهش نشان دادند که مسوولیت اجتماعی سازمان بر عملکرد سازمان تاثیر دارد. همچنین رضایت مشتریان و شهرت سازمان به عنوان متغیرهای میانجی تاثیرگذار هستند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نعامی، عبداله، و غلامپور، اسداله. (1395). بررسی ساختار عاملی مسوولیت اجتماعی, رضایت مشتری, شهرت سازمانی و عملکرد در بنگاه های اقتصادی (مطالعه موردی: بانک شهر). اقتصاد و مدیریت شهری، 5(1 (پیاپی 17))، 1-13. SID. https://sid.ir/paper/240372/fa

    Vancouver: کپی

    نعامی عبداله، غلامپور اسداله. بررسی ساختار عاملی مسوولیت اجتماعی, رضایت مشتری, شهرت سازمانی و عملکرد در بنگاه های اقتصادی (مطالعه موردی: بانک شهر). اقتصاد و مدیریت شهری[Internet]. 1395؛5(1 (پیاپی 17)):1-13. Available from: https://sid.ir/paper/240372/fa

    IEEE: کپی

    عبداله نعامی، و اسداله غلامپور، “بررسی ساختار عاملی مسوولیت اجتماعی, رضایت مشتری, شهرت سازمانی و عملکرد در بنگاه های اقتصادی (مطالعه موردی: بانک شهر)،” اقتصاد و مدیریت شهری، vol. 5، no. 1 (پیاپی 17)، pp. 1–13، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/240372/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button