APA:
کپیراه چمنی، احمد، و کاووسی، کامیار. (1394). تاثیر ابعاد مسوولیت اجتماعی سازمان و اعتماد مصرف کننده بر شهرت سازمان. راهبردهای بازرگانی، 22 (دوره جدید)(5)، 69-82. SID. https://sid.ir/paper/252988/fa
Vancouver:
کپیراه چمنی احمد، کاووسی کامیار. تاثیر ابعاد مسوولیت اجتماعی سازمان و اعتماد مصرف کننده بر شهرت سازمان. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1394؛22 (دوره جدید)(5):69-82. Available from: https://sid.ir/paper/252988/fa
IEEE:
کپیاحمد راه چمنی، و کامیار کاووسی، “تاثیر ابعاد مسوولیت اجتماعی سازمان و اعتماد مصرف کننده بر شهرت سازمان،” راهبردهای بازرگانی، vol. 22 (دوره جدید)، no. 5، pp. 69–82، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/252988/fa