APA:
کپیرعنایی کردشولی، حبیب اله، جعفرپور، یونس، و اله یاری بوزنجانی، احمد. (1394). بررسی رفتارهای فرااجتماعی مشتریان در پاسخ به کیفیت خدمات شرکت ها. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، 9(1)، 21-41. SID. https://sid.ir/paper/240920/fa
Vancouver:
کپیرعنایی کردشولی حبیب اله، جعفرپور یونس، اله یاری بوزنجانی احمد. بررسی رفتارهای فرااجتماعی مشتریان در پاسخ به کیفیت خدمات شرکت ها. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)[Internet]. 1394؛9(1):21-41. Available from: https://sid.ir/paper/240920/fa
IEEE:
کپیحبیب اله رعنایی کردشولی، یونس جعفرپور، و احمد اله یاری بوزنجانی، “بررسی رفتارهای فرااجتماعی مشتریان در پاسخ به کیفیت خدمات شرکت ها،” مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، vol. 9، no. 1، pp. 21–41، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/240920/fa