APA:
کپیمیرابی، وحیدرضا، و زادوریان، ادوارد. (1389). الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان. مدیریت کسب و کار، 2(6)، 67-86. SID. https://sid.ir/paper/237841/fa
Vancouver:
کپیمیرابی وحیدرضا، زادوریان ادوارد. الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1389؛2(6):67-86. Available from: https://sid.ir/paper/237841/fa
IEEE:
کپیوحیدرضا میرابی، و ادوارد زادوریان، “الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان،” مدیریت کسب و کار، vol. 2، no. 6، pp. 67–86، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237841/fa