مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,444
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

759
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی مولفه های تاثیرگذار بر تلفیق یادگیری حرفه ای معلمان ریاضی با چگونگی تحلیل، تفسیر و تصمیم گیری آنان در دوره متوسطه

صفحات

 صفحه شروع 45 | صفحه پایان 64

چکیده

 هدف پژوهش حاضر, بررسی مولفه های تاثیرگذار بر تلفیق یادگیری حرفه ای معلمان ریاضی با چگونگی تحلیل, تفسیر و تصمیم گیری آنان در دوره متوسطه می باشد. برای توصیف عمیق تر تجارب, انتظارات و باورهای معلمان ریاضی نسبت به ماهیت همکاری آنان جهت بهبود عمل تدریس ریاضی, از روش «پدیدار نگاری» استفاده شده است. با تحلیل عمیق تر مصاحبه های انجام شده با معلمان ریاضی, از سه مقوله اصلی «حضور آموزشگران معلمان ریاضی به عنوان هدایتگران گروه های معلمان», «آشنایی با روش های متنوع تدریس و تغییر آن, متناسب با ویژگی های شخصی معلم, مدرسه و کلاس درس» و «برگزاری دوره ها به صورت گروهی», به تدریج سه زیر مجموعه مرتبط با آن ها, شکل گرفتند. این سه, شامل «تمرکز بر هدف و محتوای مشخص در گروه ها», «تفاوت بین یادگیری معلمان ریاضی به عنوان بزرگ سالان و یادگیری دانش آموزان» و «وجود دغدغه های مشترک بین اعضای گروه» بودند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مرتاضی مهربانی، نرگس، و گویا، زهرا. (1394). بررسی مولفه های تاثیرگذار بر تلفیق یادگیری حرفه ای معلمان ریاضی با چگونگی تحلیل, تفسیر و تصمیم گیری آنان در دوره متوسطه. نظریه و عمل در برنامه درسی، 3(5 )، 45-64. SID. https://sid.ir/paper/241878/fa

    Vancouver: کپی

    مرتاضی مهربانی نرگس، گویا زهرا. بررسی مولفه های تاثیرگذار بر تلفیق یادگیری حرفه ای معلمان ریاضی با چگونگی تحلیل, تفسیر و تصمیم گیری آنان در دوره متوسطه. نظریه و عمل در برنامه درسی[Internet]. 1394؛3(5 ):45-64. Available from: https://sid.ir/paper/241878/fa

    IEEE: کپی

    نرگس مرتاضی مهربانی، و زهرا گویا، “بررسی مولفه های تاثیرگذار بر تلفیق یادگیری حرفه ای معلمان ریاضی با چگونگی تحلیل, تفسیر و تصمیم گیری آنان در دوره متوسطه،” نظریه و عمل در برنامه درسی، vol. 3، no. 5 ، pp. 45–64، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/241878/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button