APA:
کپیشرفی، حسین، شعبانی ورکی، بختیار، عبدخدایی، محمدسعید، و مقیمی، علی. (1398). چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی. نظریه و عمل در برنامه درسی، 7(14 )، 357-394. SID. https://sid.ir/paper/241915/fa
Vancouver:
کپیشرفی حسین، شعبانی ورکی بختیار، عبدخدایی محمدسعید، مقیمی علی. چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی. نظریه و عمل در برنامه درسی[Internet]. 1398؛7(14 ):357-394. Available from: https://sid.ir/paper/241915/fa
IEEE:
کپیحسین شرفی، بختیار شعبانی ورکی، محمدسعید عبدخدایی، و علی مقیمی، “چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی،” نظریه و عمل در برنامه درسی، vol. 7، no. 14 ، pp. 357–394، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/241915/fa