APA:
کپیسرداری، مرضیه، محمودی، فیروز، فتحی آذر، اسکندر، و بدری، رحیم. (1398). تاثیر روش و روش وارونه (معکوس) و دعوت به پژوهش شواب بر عملکرد تحصیلی درس زیست شناسی دانش آموزان پایه ی دهم. نظریه و عمل در برنامه درسی، 7(14 )، 295-318. SID. https://sid.ir/paper/241920/fa
Vancouver:
کپیسرداری مرضیه، محمودی فیروز، فتحی آذر اسکندر، بدری رحیم. تاثیر روش و روش وارونه (معکوس) و دعوت به پژوهش شواب بر عملکرد تحصیلی درس زیست شناسی دانش آموزان پایه ی دهم. نظریه و عمل در برنامه درسی[Internet]. 1398؛7(14 ):295-318. Available from: https://sid.ir/paper/241920/fa
IEEE:
کپیمرضیه سرداری، فیروز محمودی، اسکندر فتحی آذر، و رحیم بدری، “تاثیر روش و روش وارونه (معکوس) و دعوت به پژوهش شواب بر عملکرد تحصیلی درس زیست شناسی دانش آموزان پایه ی دهم،” نظریه و عمل در برنامه درسی، vol. 7، no. 14 ، pp. 295–318، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/241920/fa