APA:
کپیمهرمحمدی، محمود. (1381). پژوهش مبتنی بر عمل فکورانه در فرایند برنامهریزی درسی: نظریه عملگرای شواب. نوآوری های آموزشی، 1(1)، 21-38. SID. https://sid.ir/paper/423335/fa
Vancouver:
کپیمهرمحمدی محمود. پژوهش مبتنی بر عمل فکورانه در فرایند برنامهریزی درسی: نظریه عملگرای شواب. نوآوری های آموزشی[Internet]. 1381؛1(1):21-38. Available from: https://sid.ir/paper/423335/fa
IEEE:
کپیمحمود مهرمحمدی، “پژوهش مبتنی بر عمل فکورانه در فرایند برنامهریزی درسی: نظریه عملگرای شواب،” نوآوری های آموزشی، vol. 1، no. 1، pp. 21–38، 1381، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/423335/fa