APA:
کپیصدرنیا، لیلا، باقریان فرح آبادی، مهدی، و نقشبندی، سیدصلاح الدین. (1398). نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی در رابطه علی عشق به برند و بازاریابی ویروسی در مشتریان برند های منتخب پوشاک ورزشی. پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی، 8(1 (پیاپی 29) )، 85-94. SID. https://sid.ir/paper/243402/fa
Vancouver:
کپیصدرنیا لیلا، باقریان فرح آبادی مهدی، نقشبندی سیدصلاح الدین. نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی در رابطه علی عشق به برند و بازاریابی ویروسی در مشتریان برند های منتخب پوشاک ورزشی. پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی[Internet]. 1398؛8(1 (پیاپی 29) ):85-94. Available from: https://sid.ir/paper/243402/fa
IEEE:
کپیلیلا صدرنیا، مهدی باقریان فرح آبادی، و سیدصلاح الدین نقشبندی، “نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی در رابطه علی عشق به برند و بازاریابی ویروسی در مشتریان برند های منتخب پوشاک ورزشی،” پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی، vol. 8، no. 1 (پیاپی 29) ، pp. 85–94، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/243402/fa