APA:
کپیوکیلی زاد، ناهید، ملک پور، مختار، و فرامرزی، سالار. (1396). بررسی تاثیر آموزش توجه اشتراکی بر میزان آغازگری- پاسخ دهی اجتماعی کودکان دارای اختلال اوتیسم: پژوهش مورد منفرد. علوم پیراپزشکی و توانبخشی مشهد، 6(3)، 68-79. SID. https://sid.ir/paper/245272/fa
Vancouver:
کپیوکیلی زاد ناهید، ملک پور مختار، فرامرزی سالار. بررسی تاثیر آموزش توجه اشتراکی بر میزان آغازگری- پاسخ دهی اجتماعی کودکان دارای اختلال اوتیسم: پژوهش مورد منفرد. علوم پیراپزشکی و توانبخشی مشهد[Internet]. 1396؛6(3):68-79. Available from: https://sid.ir/paper/245272/fa
IEEE:
کپیناهید وکیلی زاد، مختار ملک پور، و سالار فرامرزی، “بررسی تاثیر آموزش توجه اشتراکی بر میزان آغازگری- پاسخ دهی اجتماعی کودکان دارای اختلال اوتیسم: پژوهش مورد منفرد،” علوم پیراپزشکی و توانبخشی مشهد، vol. 6، no. 3، pp. 68–79، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/245272/fa