APA:
کپیفریدونی، لیلی. (1394). بررسی تاثیر برنامه های درسی پنهان بر میزان جامعه پذیری دانش آموزان مدارس تیزهوشان. خانواده و پژوهش، 12(27)، 91-116. SID. https://sid.ir/paper/250402/fa
Vancouver:
کپیفریدونی لیلی. بررسی تاثیر برنامه های درسی پنهان بر میزان جامعه پذیری دانش آموزان مدارس تیزهوشان. خانواده و پژوهش[Internet]. 1394؛12(27):91-116. Available from: https://sid.ir/paper/250402/fa
IEEE:
کپیلیلی فریدونی، “بررسی تاثیر برنامه های درسی پنهان بر میزان جامعه پذیری دانش آموزان مدارس تیزهوشان،” خانواده و پژوهش، vol. 12، no. 27، pp. 91–116، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/250402/fa