APA:
کپینصیری، سپیده، کیماسی، مسعود، سماک نژاد، نگار، و حسن قلی پور، طهمورث. (1397). سنجش اثربخشی تبلیغات با تمرکز بر چهره انسانی. راهبردهای بازرگانی، 25 (دوره جدید)(12 )، 109-124. SID. https://sid.ir/paper/252998/fa
Vancouver:
کپینصیری سپیده، کیماسی مسعود، سماک نژاد نگار، حسن قلی پور طهمورث. سنجش اثربخشی تبلیغات با تمرکز بر چهره انسانی. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1397؛25 (دوره جدید)(12 ):109-124. Available from: https://sid.ir/paper/252998/fa
IEEE:
کپیسپیده نصیری، مسعود کیماسی، نگار سماک نژاد، و طهمورث حسن قلی پور، “سنجش اثربخشی تبلیغات با تمرکز بر چهره انسانی،” راهبردهای بازرگانی، vol. 25 (دوره جدید)، no. 12 ، pp. 109–124، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/252998/fa