APA:
کپیخاکی، مریم، و کرم پور، عبدالحسین. (1397). تأثیر ویژگی های روانشناختی مشتریان بر دسته بندی و انتخاب برند به کمک رویکرد بیزین. راهبردهای بازرگانی، 25 (دوره جدید)(11 )، 20-35. SID. https://sid.ir/paper/253006/fa
Vancouver:
کپیخاکی مریم، کرم پور عبدالحسین. تأثیر ویژگی های روانشناختی مشتریان بر دسته بندی و انتخاب برند به کمک رویکرد بیزین. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1397؛25 (دوره جدید)(11 ):20-35. Available from: https://sid.ir/paper/253006/fa
IEEE:
کپیمریم خاکی، و عبدالحسین کرم پور، “تأثیر ویژگی های روانشناختی مشتریان بر دسته بندی و انتخاب برند به کمک رویکرد بیزین،” راهبردهای بازرگانی، vol. 25 (دوره جدید)، no. 11 ، pp. 20–35، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253006/fa