مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,875
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,006
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان

صفحات

 صفحه شروع 17 | صفحه پایان 34

چکیده

 تحقیق حاضر, با هدف بررسی عوامل موثر در انتخاب برند مواد شوینده ایرانی (گلرنگ) و خارجی (پریل) از دیدگاه بانوان شهر اصفهان می باشد. تحقیق از لحاظ هدف, کاربردی و از لحاظ روش جزء تحقیقات توصیفی- پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق, خریداران مواد شوینده مارک های پریل و گلرنگ در بین بانوان شهر اصفهان می باشند. برای بدست آوردن حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شد که نهایتا 320 پرسشنامه جمع آوری شد. یافته های تحقیق نشان می دهد, 29 مولفه اصلی تاثیرگذار بر انتخاب برند در 8 عامل قرار گرفتند که این 8 عامل به طور کلی توانستند برای مارک گلرنگ بیش از 66 درصد و برای مارک پریل بیش از 71 درصد از علل انتخاب برند را تبیین کنند. از میان این 29 مولفه, 5 مولفه تمایز در محصول در مقایسه با سایر رقبا, قدرت شویندگی, خوشبویی, متناسب با انواع پوست, قدرت کف کنندگی برای برند گلرنگ و 7 مولفه تفاوت برند نسبت به سایر یرندهای رقیب, جدید بودن نام برند, ایجاد تمایز در محصول در مقایسه با سایر رقبا, قدرت شویندگی, خوشبویی, متناسب با انواع پوست و قدرت کف کنندگی برای برند پریل در مهمترین عامل قرار گرفتند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    کرمیان، حامد، شکرچی زاده، احمدرضا، و ریسمانکارزاده، ریحانه. (1394). بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان. مدیریت بازاریابی، 10(27)، 17-34. SID. https://sid.ir/paper/218912/fa

    Vancouver: کپی

    کرمیان حامد، شکرچی زاده احمدرضا، ریسمانکارزاده ریحانه. بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(27):17-34. Available from: https://sid.ir/paper/218912/fa

    IEEE: کپی

    حامد کرمیان، احمدرضا شکرچی زاده، و ریحانه ریسمانکارزاده، “بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 27، pp. 17–34، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218912/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button