APA:
کپیکهیاری حقیقت، امین، فیض، داوود، آذر، عادل، زارعی، عظیم، و دهدشتی شاهرخ، زهره. (1397). جلوگیری از افول عملکرد برند با تأکید بر نقش مسئولیت اجتماعی. راهبردهای بازرگانی، 25 (دوره جدید)(11 )، 134-145. SID. https://sid.ir/paper/253007/fa
Vancouver:
کپیکهیاری حقیقت امین، فیض داوود، آذر عادل، زارعی عظیم، دهدشتی شاهرخ زهره. جلوگیری از افول عملکرد برند با تأکید بر نقش مسئولیت اجتماعی. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1397؛25 (دوره جدید)(11 ):134-145. Available from: https://sid.ir/paper/253007/fa
IEEE:
کپیامین کهیاری حقیقت، داوود فیض، عادل آذر، عظیم زارعی، و زهره دهدشتی شاهرخ، “جلوگیری از افول عملکرد برند با تأکید بر نقش مسئولیت اجتماعی،” راهبردهای بازرگانی، vol. 25 (دوره جدید)، no. 11 ، pp. 134–145، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253007/fa