APA:
کپیروحانی، علی، و حاجی حیدری، سهیلا. (1397). اقتدار کاریزماتیک مدرن: مردم نگاری انتقادی از راهبردهای اقناع اقتدارگرایانه/ابزارانگارانه سودمحور در شرکت های بازاریابی شبکه ای. پژوهش های انسان شناسی ایران (نامه علوم اجتماعی)، 8(2 )، 7-29. SID. https://sid.ir/paper/254559/fa
Vancouver:
کپیروحانی علی، حاجی حیدری سهیلا. اقتدار کاریزماتیک مدرن: مردم نگاری انتقادی از راهبردهای اقناع اقتدارگرایانه/ابزارانگارانه سودمحور در شرکت های بازاریابی شبکه ای. پژوهش های انسان شناسی ایران (نامه علوم اجتماعی)[Internet]. 1397؛8(2 ):7-29. Available from: https://sid.ir/paper/254559/fa
IEEE:
کپیعلی روحانی، و سهیلا حاجی حیدری، “اقتدار کاریزماتیک مدرن: مردم نگاری انتقادی از راهبردهای اقناع اقتدارگرایانه/ابزارانگارانه سودمحور در شرکت های بازاریابی شبکه ای،” پژوهش های انسان شناسی ایران (نامه علوم اجتماعی)، vol. 8، no. 2 ، pp. 7–29، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/254559/fa