APA:
کپیحاجی حیدری، سهیلا، و روحانی، علی. (1398). مطالعه ی جامعه شناختی پیامدهای عاملیت مضاعف و حداکثرسازی سود در شرکت های بازاریابی هرمی, مردم نگاری انتقادی. پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران (پژوهش های راهبردی امنیت و نظم اجتماعی)، 8(4 (پیاپی 27) )، 37-56. SID. https://sid.ir/paper/520066/fa
Vancouver:
کپیحاجی حیدری سهیلا، روحانی علی. مطالعه ی جامعه شناختی پیامدهای عاملیت مضاعف و حداکثرسازی سود در شرکت های بازاریابی هرمی, مردم نگاری انتقادی. پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران (پژوهش های راهبردی امنیت و نظم اجتماعی)[Internet]. 1398؛8(4 (پیاپی 27) ):37-56. Available from: https://sid.ir/paper/520066/fa
IEEE:
کپیسهیلا حاجی حیدری، و علی روحانی، “مطالعه ی جامعه شناختی پیامدهای عاملیت مضاعف و حداکثرسازی سود در شرکت های بازاریابی هرمی, مردم نگاری انتقادی،” پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران (پژوهش های راهبردی امنیت و نظم اجتماعی)، vol. 8، no. 4 (پیاپی 27) ، pp. 37–56، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/520066/fa