مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

639
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

676
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی رابطه تاثیر برخی از عوامل جمعیت شناختی و میزان مصرف رسانه ای زنان شاغل تهرانی

صفحات

 صفحه شروع 105 | صفحه پایان 120

چکیده

 رسانه های جمعی در دنیای کنونی نقش های متعددی را در حیات اجتماعی به عهده دارند و از این رو تاثیرات گوناگونی را نیز بر مخاطبان خود می گذارند. از سوی دیگر گروه های مختلف مردمی با تنوعات فرهنگی و اجتماعی, الگوهای متفاوتی در مصرف رسانه ای خود نشان می دهند. در تحقیق حاضر محقق با استفاده از روش پیمایش در جامعه زنان شاغل تهرانی در سال تحصیلی 90-91, الگوی مصرف جمعیت تحت نمونه را در ارتباط با سه متغیر سن, تحصیلات و پایگاه اجتماعی مورد مطالعه قرار می دهد. بر اساس این مطالعه میزان مصرف رسانه ای این جمعیت با سن مخاطبان رابطه معنادار ندارد ولی با دو متغیر سطح تحصیلات و پایگاه اجتماعی رابطه معنادار دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    منظری، علیرضا، قندفروش، فرحناز، و امیر، آرمین. (1392). بررسی رابطه تاثیر برخی از عوامل جمعیت شناختی و میزان مصرف رسانه ای زنان شاغل تهرانی. مطالعات علوم اجتماعی ایران، 10(39)، 105-120. SID. https://sid.ir/paper/254993/fa

    Vancouver: کپی

    منظری علیرضا، قندفروش فرحناز، امیر آرمین. بررسی رابطه تاثیر برخی از عوامل جمعیت شناختی و میزان مصرف رسانه ای زنان شاغل تهرانی. مطالعات علوم اجتماعی ایران[Internet]. 1392؛10(39):105-120. Available from: https://sid.ir/paper/254993/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا منظری، فرحناز قندفروش، و آرمین امیر، “بررسی رابطه تاثیر برخی از عوامل جمعیت شناختی و میزان مصرف رسانه ای زنان شاغل تهرانی،” مطالعات علوم اجتماعی ایران، vol. 10، no. 39، pp. 105–120، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/254993/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button