APA:
کپیقنادی، سوزان، فخری، محمدکاظم، و دوستی، یارعلی. (1397). الگوی ساختاری تعلل ورزی تحصیلی براساس جهت گیری هدف و سبک های اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی. راهبردهای شناختی در یادگیری، 6(11 )، 155-173. SID. https://sid.ir/paper/255116/fa
Vancouver:
کپیقنادی سوزان، فخری محمدکاظم، دوستی یارعلی. الگوی ساختاری تعلل ورزی تحصیلی براساس جهت گیری هدف و سبک های اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1397؛6(11 ):155-173. Available from: https://sid.ir/paper/255116/fa
IEEE:
کپیسوزان قنادی، محمدکاظم فخری، و یارعلی دوستی، “الگوی ساختاری تعلل ورزی تحصیلی براساس جهت گیری هدف و سبک های اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 6، no. 11 ، pp. 155–173، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255116/fa